Tutaj jesteś: Strona główna » biznes » Ekonomia » Kompetencja sieciowa pracowników wiedzy

Kompetencja sieciowa pracowników wiedzy


Kompetencja sieciowa pracowników wiedzy

Cena: 62,70 zł

Wydawnictwo: Difin

Liczba stron: 258

Oprawa: miękka

Numer katalogowy: 2044062

Dostępność: 4 - 7 dni

Poleć znajomym :




Kompetencja sieciowa pracowników wiedzy - opis

Kompetencja sieciowa to jedna z kompetencji potrzebna pracownikom na współczesnym rynku pracy oraz zatrudnionych w organizacjach sieciowych. Pozwala pracownikom nawiązywać i utrzymywać kontakty potrzebne do osiągania sukcesów w pracy. Mogą wykorzystywać szybko rozwijające się narzędzia i aplikacje teleinformatyczne tj. fora tematyczne, media społecznościowe, korespondencję mailową czy też kontakt telefoniczny a także kontakt bezpośredni, np. spotkania robocze, nieformalne, konferencje czy targi branżowe. Znaczenie kompetencji sieciowej rośnie wśród pracowników wiedzy, gdyż to oni napędzają innowacyjność i rozwój organizacji i społeczeństw. Pracownicy wiedzy posiadający wysoką kompetencję sieciową zwiększają przepływ wiedzy oraz współtworzą nową wiedzę, potrzebną organizacjom i im osobiście do osiągania sukcesów zawodowych również w przyszłości. Książka to rezultat prac badawczych realizowanych w grancie finansowanym przez Narodowe Centrum Nauki.

Nowości z kategorii Ekonomia:

Człowiek w organizacji

Człowiek w organizacji
Cena 39,90 zł