Tutaj jesteś: Strona główna » biznes » Ekonomia » Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu

Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu


Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu

Cena detaliczna: 18,50 zł

Twoja cena: 19,36 zł

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM

Liczba stron: 144

Oprawa: miękka

Numer katalogowy: 2039868

Dostępność: 24h

Poleć znajomym :




Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu - opis

Monografia ma charakter teoretyczny i jest próbą określenia wpływu uwarunkowań instytucjonalnych na zaangażowanie przedsiębiorstwa w dobrowolne działania społeczne i środowiskowe, które są definiowane jako społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR). W szczególności praca analizuje wpływ uwarunkowań instytucjonalnych towarzyszących różnym modelom kapitalizmu w krajach wysoko rozwiniętych na poziom zaangażowania przedsiębiorstw w CSR. Wykorzystuje przy tym ekonomiczną teorię osobistej motywacji Freya do wyjaśnienia wpływu tychże uwarunkowań na motywację menedżerów do podejmowania działań o charakterze społecznie odpowiedzialnym. W monografii zaprezentowane zostały również mechanizmy instytucjonalne prowadzące do globalnego rozprzestrzeniania się praktyk organizacyjnych z zakresu CSR.

Nowości z kategorii Ekonomia:

Człowiek w organizacji

Człowiek w organizacji
Cena 39,90 zł