Tutaj jesteś: Strona główna » biznes » Public Relations

Public relations - Księgarnia internetowa.

  • Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy
  • Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy

  • Autor: Bloch Jagoda
  • Jagoda Bloch podjęła próbę klasyfikacji zachowań językowych, bazując na materiale wywiadów z polskimi politykami ostatnich lat. Próbę tę należy uznać za udaną. Materiał jest bogaty i dobrze wyodrębniony, cała praca dostarcza satysfakcji poznawczej zarówno w warstwie teoretycznej, jak egzemplifikacyjnej, a żywy i atrakcyjny język sprawia, że lektura książki...
  • Cena: 51,00 zł


  • Dziennikarstwo a public relations
  • Dziennikarstwo a public relations

  • Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach. Dla specjalistów z dziedziny PR bardzo ważne są wiedza i umiejętności dziennikarskie. Poza tym znajomość środowiska dziennikarskiego w public relations ma kluczowe znaczenie w media relations. Punktów stycznych...
  • Cena: 43,40 zł


  • Dziennikarz i doradca public relations. Aspekty etyczne i prawne zawodu
  • Dziennikarz i doradca public relations. Aspekty etyczne i prawne zawodu

  • Autor: Poręba Mira
  • Publikacja zawiera charakterystykę zawodu dziennikarza oraz doradcy public relations w kontekście ustalenia granicy między prawem powszechnie a prawem wewnętrznie obowiązującym. Odnosi się do możliwości uznania dziennikarzy i doradców public relations za zawody wolne oraz zawody zaufania publicznego, porusza również temat zawodów regulowanych. Sporo miejsca poświęca...
  • Cena: 54,70 zł


  • Etyka public relations. Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje
  • Etyka public relations. Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje

  • Autor: Karina Strasiuk-Krajewska
  • Rola public relations we współczesnych systemach profesjonalnej komunikacji publicznej konsekwentnie wzrasta. Zjawisko to budzi rozmaite reakcje: z jednej strony pozytywne (formułowane zwłaszcza przez teoretyków i praktyków PR), z drugiej -bardziej ostrożne lub wręcz negatywne (wskazujące na zaburzenia sfery publicznej z owego faktu wynikające). Ideą książki jest odniesienie...
  • Cena: 38,20 zł


  • KOmedia Konteksty dyskursu medialnego
  • KOmedia Konteksty dyskursu medialnego

  • Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny Analiza dyskursu medialnego Komunikacja medialna i marketingowa Odpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność mediów Komunikacja w sieci - stereotypy, strategie, wspólnoty
  • Cena: 100,30 zł


  • Komunikacja wizerunkowa e-public relations
  • Komunikacja wizerunkowa e-public relations

  • Autor: Smektała Tymon
  • Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.
  • Cena: 35,00 zł


  • Komunikacja wizerunkowa w mediach
  • Komunikacja wizerunkowa w mediach

  • Autor: Ciamciara Jolanta, Uścińska Bożena
  • Niniejsza książka jest bezpośrednią odpowiedzią na liczne pytania zadawane autorkom w kwestii komunikowania się z mediami. Dostosowana do potrzeb osób mających jeszcze niewielkie doświadczenie w kontaktach ze środkami masowego przekazu ma pomóc im w porozumiewaniu się z pracownikami prasy,radia,telewizji. Publikacja zawiera praktyczne rady, w jaki sposób zaplanować
  • Cena: 29,00 zł


  • Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce
  • Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce

  • Autor: Grażyna Białopiotrowicz
  • Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce! Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy
  • Cena: 39,90 zł


  • Medialne Lwy Dla Rekinów Biznesu Sztuka Świadomego Wykorzystania Mediów
  • Medialne Lwy Dla Rekinów Biznesu Sztuka Świadomego Wykorzystania Mediów

  • Autor: Aleksandra Ślifirska
  • W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca...
  • Cena: 49,00 zł


  • Nowe wyzwania archiwów. Komunikacja społeczna i public relations
  • Nowe wyzwania archiwów. Komunikacja społeczna i public relations

  • Autor: Jabłońska Marlena
  • Archiwa, mimo że silnie osadzone w tradycji, muszą wybiegać w przyszłość, przewidywać, planować i bez wątpienia czerpać z nowoczesności po to, by ciągle się rozwijać. Każda dekada stawia przed nimi nowe wyzwania. Współcześnie muszą się zmierzyć z postępem i bardzo dynamicznym rozwojem nowych technologii, ale także z przybierającą na sile zasadą publiczności...
  • Cena: 50,30 zł


  • Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych
  • Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych

  • Autor: Padobas Izabela
  • Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej liderów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy, a faworytów pogrążyć. Stosuje go każdy rodzaj władzy i opozycji, zarówno w rozwiniętych demokracjach, jak i w skostniałych dyktaturach. Publikacja ma na celu usystematyzowanie...
  • Cena: 42,70 zł


  • Public relations miast i regionów
  • Public relations miast i regionów

  • Autor: redakcja naukowa Duda Aneta
  • Książka jest efektem realizacji projektu "Zarządzanie informacją i komunikacją public relations w administracji samorządowej" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Autorzy chcą przybliżyć czytelnikowi zagadnienia PR dyskutowane podczas realizacji projektu oraz wykorzystanie ich w praktyce. W pierwszej części...
  • Cena: 54,70 zł


  • Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się
  • Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się

  • Autor: Kaczmarek-Śliwińska Monika
  • Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem - za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż...
  • Cena: 60,70 zł


  • Public Relations w bankach wirtualnych
  • Public Relations w bankach wirtualnych

  • Autor: Macierzyński Michał
  • Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie...
  • Cena: 67,30 zł



Strona 1 z 2

Jak powszechnie wiadomo bardzo istotne w każdej firmie jest sprawne i efektywne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Dlatego też Public Relations dla jednych jest bardzo istotnym i strategicznym elementem, a przez innych uważany jest za mało wartościowy środek promocji. Jak jest więc naprawdę? Zdefiniowanie czym jest PR nie jest łatwym zadaniem, nie można bowiem określić go jednoznacznie i przypasować w wyznaczone ramy. Jednak najbardziej trafną definicją PR -u jest zespół celowych działań mających zapewnić przedsiębiorstwu systematyczną komunikację ze swoim otoczeniem zarówno wewnętrznym jak i zewnętrznym. Ogólnie rzecz ujmując PR to nic innego jak kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Jak tego dokonać? Jakie czynności należy wykonać jako pierwsze? Tego dowiedzieć się można w propozycjach książkowych, które nasza księgarnia ekonomiczna przygotowała z myślą nie tylko o nowych, rozwijających się firmach ale również dla dużych przedsiębiorstw, które pragną rozwijać swoją wiedzę w tym kierunku.