Tutaj jesteś: Strona główna » biznes » e-biznes, e-usługi, poradniki

E-biznes, e-usługi, poradniki - Księgarnia internetowa.

  • 70 sposobów na rozkochanie KLIENTA w Twoim e-biznesie
  • 70 sposobów na rozkochanie KLIENTA w Twoim e-biznesie

  • Autor: Krzyworączka Paweł
  • Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie? E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu: to świetny produkt, sprawny marketing, no i oczywiście dobrze napisane oprogramowanie, dzięki któremu klient będzie mógł sprawnie poruszać się po Twoim e-sklepie, od pierwszego wejrzenia...
  • Cena: 39,90 zł


  • Analiza informacji. Teoria i praktyka
  • Analiza informacji. Teoria i praktyka

  • Autor: Aleksandrowicz Tomasz R., Liedel Krzysztof, Piasecka Paulina
  • Analiza informacji leży u podstaw niemal każdej codziennej czynności, podejmowanej decyzji, zaplanowanych działań. We współczesnym świecie - wypełnionym informacją, docierającą do każdego człowieka przez media, środki komunikacji elektronicznej, służbowe i prywatne lektury - analiza to sposób i narzędzie, które pozwala odnaleźć się w złożonej i wymagającej...
  • Cena: 45,70 zł


  • Bank 3.0
  • Bank 3.0

  • Autor: Brett King
  • W Banku 3.0 Brett King aktualizuje opowieść rozpoczętą w swojej poprzedniej książce Bank 2.0, która przez ponad 18 miesięcy była bestsellerem Amazonu w kategorii bankowość i finanse w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i Japonii. W Banku 3.0 Brett King wskazuje nowe trendy redefiniujące cały obszar usług finansowych, mówi o ogólnoświatowej...
  • Cena: 69,00 zł


  • Bankowość elektroniczna w Polsce
  • Bankowość elektroniczna w Polsce

  • Autor: Artur Borcuch
  • Bankowość elektroniczna to, z jednej strony - usługi związane z dostępem do konta bankowego przez Internet, z drugiej zaś - karty płatnicze. W Polsce jest ponad 14 mln kont bankowych, do których posiadacze mają dostęp za pośrednictwem sieci (przy czym osób korzystających aktywnie z takich kont jest 8 mln). Z kolei, kart płatniczych będących w posiadaniu użytkowników...
  • Cena: 24,20 zł


  • Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki
  • Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki

  • Autor: Kall Jacek
  • Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii...
  • Cena: 59,00 zł


  • Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi
  • Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi

  • Autor: Joel Comm
  • Wsłuchaj się w dźwięk napływających pieniędzy Zamień swoje hobby w zysk! Stwórz własne źródło stałych przychodów! Dowiedz się, jak wyssać z internetu wszystko, co najlepsze! Jeśli poważnie myślisz o tym, żeby zarabiać w sieci, ale nie chcesz spędzać w niej całego życia, przeczytaj tę książkę i zastosuj się do zawartych w niej wskazówek.David Nour
  • Cena: 39,00 zł


  • Click millionaires czyli internetowi milionerzy E-biznes na twoich zasadach
  • Click millionaires czyli internetowi milionerzy E-biznes na twoich zasadach

  • Autor: Scott Fox
  • Sukces ukryty pod Twoimi palcami. Wyobraź sobie poniedziałkowy poranek. Na samą myśl o pójściu do pracy uśmiechasz się i radośnie zrywasz z łóżka. Niemożliwe? A jednak robią tak już tysiące ludzi, którzy zdecydowali się na prowadzenie własnego biznesu! Nadszedł czas, byś przejął odpowiedzialność za swoje dochody i przyszłość. Zaplanuj na nowo karierę...
  • Cena: 39,90 zł


  • Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu
  • Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu

  • Autor: Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak
  • WE the CROWD Czym jest crowdfunding? Na to pytanie prościej jest odpowiedzieć przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem społecznościowym, piramidą finansową ani bezzwrotną pożyczką uzyskaną od wielu osób. Jest za to demokratyczną i cyfrową metodą finansowania projektów, w ramach której dowolna osoba głosuje swoimi pieniędzmi na jakiś pomysł w...
  • Cena: 39,90 zł


  • e-biznes
  • e-biznes

  • Autor: Mark Norris, Steve West
  • Czytelniku, jeżeli masz możliwość korzystania z komputera z dostępem do Internetu, świat stoi przed Tobą otworem. Towary z całego świata są do Twojej dyspozycji. Możesz też uczestniczyć w licytacjach, projektować odzież dla siebie i znajomych, urządzać mieszkanie, dom lub ogród. Nie wychodząc z domu przeglądasz oferty biur podróży, zamawiasz hotele, kupujesz...
  • Cena: 57,80 zł


  • E-biznes. 50 kroków do pozyskania klientów na twojej stronie WWW
  • E-biznes. 50 kroków do pozyskania klientów na twojej stronie WWW

  • Autor: Sosna Łukasz
  • Internet służy nie tylko rozrywce czy nauce - to także doskonały sposób na zarabianie pieniędzy. I ma dwie główne zalety: działa 24 godziny na dobę i dociera do ogromnej rzeszy odbiorców. Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że jeżeli chce prowadzić działalność biznesową, musi zaistnieć w sieci. Dzięki profesjonalnej i funkcjonalnej stronie internetowej...
  • Cena: 24,90 zł


  • E-commerce Strategia Zarządzanie Finanse
  • E-commerce Strategia Zarządzanie Finanse

  • Autor: Justyna Skorupska
  • Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia...
  • Cena: 59,00 zł


  • E-konsument na rynku usług
  • E-konsument na rynku usług

  • Autor: Tomasz Szopiński
  • Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi: - e-administracja, - e-bankowość, - e-handel, - e-kultura, - e-edukcja
  • Cena: 58,30 zł


  • E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
  • E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

  • Autor: Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola
  • Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.
  • Cena: 48,30 zł


  • e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
  • e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

  • Autor: Świerczyńska-Kaczor Urszula
  • E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników...
  • Cena: 52,70 zł


  • E-sklep Biznes na kryzys
  • E-sklep Biznes na kryzys

  • Autor: Rozmiarek Joanna
  • Polacy coraz częściej dokonują zakupów przez Internet, ze względu na wygodę, a także na oszczędność czasu i pieniędzy, wynikającą z tej formy zakupów. Z tą książką każdy się dowie: Jak założyć i prowadzić opłacalny sklep internetowy. Jaki rodzaj działalności wybrać. Jak zapewnić bezpieczeństwo swojemu e-sklepowi i klientom. Jak spotkać i pozyskać...
  • Cena: 33,00 zł



Strona 1 z 5

Szukasz specjalistycznej wiedzy i fachowej pomocy? planujesz założyć własną działalność gospodarczą? Nasza księgarnia ekonomiczna spełni Twoje oczekiwania. Znajdziesz tutaj najnowsze książki z zakresu między innymi bankowości elektronicznej, prowadzenia e-biznesu, powstało na ten temat wiele publikacji, jednak my wybieramy tylko najbardziej wartościowe. Przydatna będzie praktyczna wiedza, na co zwrócić uwagę otwierając własny e-biznes i jak stworzyć bazę stałych klientów. Nowe technologie internetowe jak e-biznes, e-usługi, poradniki mogą bardzo ułatwić kontakty biznesowe, przyspieszyć wykonywanie płatności, warto jednak nauczyć się jak w bezpieczny sposób reklamować swoje usługi oraz chronić dane przedsiębiorstwa i klientów. Oferujemy bogate zasoby pomysłów jak rozpocząć swoją przygodę w internecie i publikacje praktyków. Niezależnie od tego jakiego rodzaju usługi świadczy Twoja firma promocja przez internet, jest przyszłością, w którą warto inwestować.