Tutaj jesteś: Strona główna » biznes » Negocjacje w biznesie

Negocjacje w biznesie - Księgarnia internetowa.

  • 5 kroków do porozumienia. Jak skutecznie negocjować w biznesie
  • 5 kroków do porozumienia. Jak skutecznie negocjować w biznesie

  • Autor: Łabuz Anna M.
  • Od pierwszego kontaktu do świetnego kontraktu Jaki jest przepis na skuteczną komunikację w biznesie? Co sprawia, że przyciągamy czyjąś uwagę? W jaki sposób możemy ją utrzymać, aby doprowadzić do osiągnięcia pożądanego celu spotkania? Jak wypracować długotrwałe relacje z klientem? Odpowiedzi na te i podobne pytania znajdziesz na stronach tej książki. Razem...
  • Cena: 34,90 zł


  • Dochodząc do TAK ze sobą. Jak osiągnąć porozumienie wewnętrzne oraz z innymi ludźmi
  • Dochodząc do TAK ze sobą. Jak osiągnąć porozumienie wewnętrzne oraz z innymi ludźmi

  • Autor: Ury William
  • "Codziennie spotykamy naszego wroga przy stole negocjacyjnym - nas samych. Jeśli zastosujesz zwycięską strategię opisaną w tej książce, odniesiesz sukces w pracy i życiu" - Daniel H. Pink, autor Jak być dobrym sprzedawcą Światowy guru w dziedzinie negocjacji w swojej kolejnej przełomowej książce pokazuje, że największą przeszkodą w osiąganiu mądrych porozumień
  • Cena: 34,90 zł


  • Dochodząc do TAK. Negocjowanie bez poddawania się
  • Dochodząc do TAK. Negocjowanie bez poddawania się

  • Autor: Fisher Roger, Patton Bruce, Ury William
  • Oddajemy do rąk Czytelników najpopularniejszą na świecie książkę dotyczącą negocjacji, w której pokazano prostą i wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych. Autorzy proponują sprawdzoną metodę dochodzenia do porozumienia możliwego do zaakceptowania przez wszystkie strony i we wszelkich rodzajach konfliktów - bez względu...
  • Cena: 44,90 zł


  • Handlowanie to gra
  • Handlowanie to gra

  • Autor: Jerzy Gut, Wojciech Haman
  • Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy. Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy
  • Cena: 58,50 zł


  • Jak odnieść sukces w negocjacjach
  • Jak odnieść sukces w negocjacjach

  • Autor: Murphy John, Russill Richard, Steele Paul
  • Choć mało kto uważa się za profesjonalnego negocjatora, w rzeczywistości wszyscy prowadzimy negocjacje - i to znacznie częściej, niż się nam wydaje. W domu, w pracy, w gronie znajomych, wszędzie konieczne jest porozumienie z innymi ludźmi. Dzięki temu poradnikowi poznasz skuteczne techniki negocjacyjne i nauczysz się je stosować w praktyce. Znajdziesz w nim wskazówki
  • Cena: 39,00 zł


  • Jak Skutecznie Omijać Nie W Biznesie
  • Jak Skutecznie Omijać Nie W Biznesie

  • Autor: harlan Goerger, Vincent Harris
  • Przeczytaj tę książkę już dzisiaj! Zacznij omijać 'Nie' już jutro! Na podstawie ciekawych i zajmujących analiz przypadków i przykładów Vincent Harris i Harlan Goerger pokazują, jak można odnieść sukces w sprzedaży. Uczą jak całkowicie zlikwidować opór rozmówcy. W 30 kolejnych rozdziałach pokazują ponad 30 nowatorskich metod, które można wykorzystać, aby...
  • Cena: 37,00 zł


  • Jak Wygrać Każde Negocjacje
  • Jak Wygrać Każde Negocjacje

  • Autor: Robert Mayer
  • Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed tobą potężne narzędzia negocjatora, korzystając z: najnowszej wiedzy w dziedzinach: psychologii, lingwistyki, adwokatury sądowej, sprzedaży i...
  • Cena: 44,90 zł


  • Jak zdobyć pracę i negocjować zarobki
  • Jak zdobyć pracę i negocjować zarobki

  • Autor: Dawson Roger
  • Czy jesteś zadowolony z ceny, za jaką sprzedajesz czas swego życia? Czy twoje zarobki odpowiadają twoim oczekiwaniom, gdy weźmiesz pod uwagę swoje kompetencje, wykształcenie i praktykę zawodową? A co na to twój pracodawca? Jak uwzględnić jego interesy i jego punkt widzenia? Jak osiągnąć kompromis, w wyniku którego podwyższysz swoje zarobki, nie okazując się...
  • Cena: 39,90 zł


  • Jednominutowy Negocjator Sztuka Zawierania Korzystniejszych Kontraktów
  • Jednominutowy Negocjator Sztuka Zawierania Korzystniejszych Kontraktów

  • Autor: Don Hutson, George Lucas
  • Poznaj sekrety Jednominutowego Negocjatora! Umiejętność negocjowania ma wpływ na każdy aspekt naszego życia, począwszy od kontraktów zawieranych w pracy poprzez relacje z rodziną i sąsiadami po transakcje, które zawieramy jako klienci. A jednak większość ludzi wszelkimi sposobami wzbrania się przed prowadzeniem negocjacji, które kojarzą im się z poczuciem dyskomfortu
  • Cena: 27,00 zł


  • Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej
  • Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej

  • Autor: Binsztok Aleksander
  • Słowa, które mają MOC Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie, wykonaj następujące ćwiczenie: zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamięci osoby, z którymi na co dzień współpracujesz, i wybierz te, których prośby realizujesz w pierwszej kolejności. Czy są to te sympatyczne? Sympatyczny może poczekać, prawda? Nie pogniewa...
  • Cena: 39,90 zł


  • Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu
  • Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu

  • Autor: Żbikowska Katarzyna
  • Żyjemy coraz szybciej, pracujemy na coraz wyższych obrotach, tworzymy i odbieramy coraz więcej informacji. Świat się zmienia. A komunikacja zmienia się wraz z nim. Stare narzędzia wspomagające wymianę informacji powoli odchodzą do lamusa, a klasyczne sposoby porozumiewania się bezpowrotnie zniknęły już jakiś czas temu. Musimy zmienić nasze przyzwyczajenia, jeśli...
  • Cena: 39,00 zł


  • Komunikacja i negocjowanie w organizacji
  • Komunikacja i negocjowanie w organizacji

  • Autor: Penc Józef
  • Z recenzji dr hab. Elżbiety Jędrych, prof. PŁ: We wszystkich dziedzinach biznesu sukces organizacji zależy od wiedzy i pomysłowości pracowników, ich motywacji i zaangażowania w efektywne działanie. Menedżerowie powinni umacniać te wartości i postawy pracowników, dzięki którym można kreować ich efektywne zachowania, lojalność i dążenie do sukcesu, a więc poszukiwać...
  • Cena: 40,70 zł


  • Lobbing Jako Proces Komunikacji
  • Lobbing Jako Proces Komunikacji

  • Autor: Antoni Benedikt
  • "Lobbing jako proces komunikacji" - książka autorstwa Antoniego Benedikta - porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmowania decyzji przez decydentów, głównie polityków. W Polsce pojęcie lobbingu jest stosunkowo nowe, słabo znane i potocznie postrzegane raczej negatywnie. Między innymi i z tych powodów...
  • Cena: 29,00 zł


  • Mediacje gospodarcze
  • Mediacje gospodarcze

  • Książka w całości poświęcona jest mediacjom gospodarczym. Zawarto w niej przegląd najważniejszych zagadnień w mediacji od strony zarówno prawnej, ekonomicznej, jak i od psychospołecznej. Publikacja przedstawia nowoczesne metody prowadzenia i promocji mediacji. Może być ona przewodnikiem dla prowadzących mediacje i jej uczestników. Do książki dołączono wzory...
  • Cena: 67,10 zł


  • Mix negocjacyjny
  • Mix negocjacyjny

  • Autor: Wiesław Gomulski
  • Negocjacje są coraz bardziej powszechną metodą porozumiewania się ludzi, językiem komunikowania się. Kształtują relacje biznesowe i społeczne, są też narzędziem pracy w tych dziedzinach. Współczesny menedżer, ekspert kierujący projektem czy handlowiec powinni być dobrze obeznani z tematyką negocjacji - o ile chcą dobrze wykonywać swoje zadania. Kultura negocjacji...
  • Cena: 25,00 zł



Strona 1 z 3