Tutaj jesteś: Strona główna » biznes » Reklama

Reklama - Księgarnia internetowa.

  • Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5
  • Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5

  • Autor: Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
  • W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat opracowywania oraz interpretacji wyników badań rynku reklamy, oceniania jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych kryteriów i określania efektywności reklamy na podstawie ustalonych wskaźników. Podkreślono znaczenie oceniania skuteczności reklamy na podstawie badań rynkowych, a także prowadzenia badań...
  • Cena: 39,43 zł


  • Biblia Copywritingu
  • Biblia Copywritingu

  • Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
  • Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne...
  • Cena: 42,60 zł


  • Copywriting Jak Sprzedawać Słowem
  • Copywriting Jak Sprzedawać Słowem

  • Autor: Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
  • "No to Frugo", "Żubr występuje w puszczy", "Zawsze Coca-Cola" czy "Nike. Just do it!" to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się...
  • Cena: 42,20 zł


  • Idealna Reklama Sztuka Promowania Aplikacji W Internecie
  • Idealna Reklama Sztuka Promowania Aplikacji W Internecie

  • Autor: Erica Sadun, steve Sande
  • Reklama dźwignią sukcesu! Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca liczba powstających aplikacji...
  • Cena: 39,00 zł


  • Idee, wartości, słowa. w życiu publicznym i reklamie
  • Idee, wartości, słowa. w życiu publicznym i reklamie

  • Autor: Fadecka, Kuras, Majkowski
  • Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów badaczy zajmujących się problematyką dyskursu publicznego w aspekcie lingwistycznym, etycznym i socjologicznym. […] Z prezentowanych prac wyłania się obraz dyskursu publicznego i reklamowego jako komunikacyjnego bytu, w którym nadawcy za pomocą środków werbalnych i niewerbalnych prezentują...
  • Cena: 35,00 zł


  • Język reklamy
  • Język reklamy

  • Autor: Wacław mid
  • Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem
  • Cena: 65,30 zł


  • Komunikacja wizerunkowa w reklamie
  • Komunikacja wizerunkowa w reklamie

  • Autor: Benedikt Antoni
  • Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze...
  • Cena: 29,00 zł


  • Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów
  • Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów

  • Autor: Burska Katarzyna, Cieśla Bartłomiej, Jachimowska Katarzyna, Kudra...
  • Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po...
  • Cena: 33,90 zł


  • Kreatywność w reklamie
  • Kreatywność w reklamie

  • Autor: Murdoch Anna
  • Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
  • Cena: 49,00 zł


  • Kwalifikacja A.26 Sprzedaż produktów reklam.w.2015
  • Kwalifikacja A.26 Sprzedaż produktów reklam.w.2015

  • Autor: Małgorzata Pańczyk
  • Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy. Podręcznik podzielony jest na trzy części: CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest...
  • Cena: 38,50 zł


  • Materiały ed. do kw. A.27. Organizacja...T.1
  • Materiały ed. do kw. A.27. Organizacja...T.1

  • Autor: Małgorzata Pańczyk
  • Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich prezentacji. Druga część omawia szczegółowo planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności. Trzecia część poświęcona...
  • Cena: 30,40 zł


  • Materiały ed. do kw. A.27. Organizacja...T.2
  • Materiały ed. do kw. A.27. Organizacja...T.2

  • Autor: Małgorzata Pańczyk
  • Tom II materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy omawia projektowanie reklamy wizualnej: zagadnienia związane z kompozycją obrazu, liternictwem, materiałami i technikami graficznymi i poligraficznymi, tworzeniem różnych produktów reklamowych (druki akcydensowe, opakowanie, ogłoszenie prasowe
  • Cena: 31,10 zł


  • Narratologia Umiejętność Opowiadania Historii Tkwi W Tobie Od Zawsze Opanuj Ją I Rozwiń
  • Narratologia Umiejętność Opowiadania Historii Tkwi W Tobie Od Zawsze Opanuj Ją I Rozwiń

  • Autor: Paweł Tkaczyk
  • Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć...
  • Cena: 49,00 zł


  • Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej. Zastosowanie i oddziaływanie
  • Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej. Zastosowanie i oddziaływanie

  • Autor: Makowski Michał
  • Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym...
  • Cena: 75,30 zł


  • Od empatii do cyberprzestrzeni. O komunikacji wizualnej w przestrzeni publicznej
  • Od empatii do cyberprzestrzeni. O komunikacji wizualnej w przestrzeni publicznej

  • Autor: Głowacki Andrzej
  • Książka profesora Głowackiego jest jasnym i donośnym głosem przekonującym ostatnich niechętnych i opierających się nadchodzącym możliwościom jutra w projektowaniu przestrzeni. Ten barwny album dobitnie wskazuje jak kolorowa i niepohamowana wyobraźnia twórcy może dzięki wykorzystaniu nowych narzędzi inspirować i kształcić młodych adeptów sztuki, a w konsekwencji
  • Cena: 85,00 zł



Strona 1 z 4

Już dawno temu stwierdzono, że produkt promowany lepiej się sprzedaje. Spoty reklamowe, bilbordy, banery, ulotki reklamowe i inne materiały promocyjne towarzyszą nam na każdym kroku: w telewizji, radiu, na ulicach, w gazetach i oczywiście w Internecie. Wiadomo przecież, że reklama jest dźwignią handlu. Jednak jak dowodzą badania, biznes napędza dziś w dużym stopniu marketing szeptany. Ludzie nie mogą się często oprzeć pokusie polecania produktów czy usług swoim znajomym czy krewnym. Na ten i podobne tematy przeczytać możemy w literaturze o tematyce szeroko pojętej promocji i reklamy. Duży wybór książek z tej dziedziny oferuje księgarnia ekonomiczna w Warszawie. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak tworzyć chwytliwe hasła reklamowe lub poznać dokładniej mechanizm działania reklamy na człowieka, zajrzyj do naszego sklepu internetowego. Najnowsze pozycje książkowe dotyczące tych zagadnień poszerzą Twoją wiedzę i rozwieją wątpliwości.