Tutaj jesteś: Strona główna » biznes » Techniki sprzedaży, szkolenie

Techniki sprzedaży, szkolenie - Księgarnia internetowa.

  • 12 kroków uczciwej* sprzedaży
  • 12 kroków uczciwej* sprzedaży

  • Autor: Grzegorz Pollak, Honorata Stolarzewicz
  • * uczciwej, bo z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i prowizją dla Ciebie Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz dla niego ofertę, którą zaakceptuje i której realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub... wykorzystasz tę wiedzę, by go oszukać. Jestem przekonany, że dokonasz...
  • Cena: 49,00 zł


  • 140 sekretów Mistrza Sprzedaży
  • 140 sekretów Mistrza Sprzedaży

  • Autor: Bednarski Arkadiusz
  • 40 nowych sekretów! Przeczytaj, zapamiętaj i stosuj! Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem — ta krótka, konkretna książka z pewnością Ci się przyda. Oto 137 sekretów mistrza sprzedaży. Twój niezbędnik, zbiór najlepszych wskazówek dla skutecznego handlowca. Sięgnij po nie teraz, przeczytaj szybko (są bardzo zwięźle...
  • Cena: 34,90 zł


  • Bankassurance sprzedaż produktów bankowo - ubezpieczeniowych
  • Bankassurance sprzedaż produktów bankowo - ubezpieczeniowych

  • Autor: Magdalena Swacha-Lech
  • Poruszane w książce zagadnienia pomogą znaleźć Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań dotyczących powiązań bankowo-ubezpieczeniowych. W tym kontekście szczególnie cenne wydają się być następujące obszary opracowania: uporządkowanie pojęć z zakresu połączeń instytucji finansowych, w tym zdefiniowanie terminu "bancassurance", specyfikacja rodzajów...
  • Cena: 63,30 zł


  • Biblia handlowca Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży w3
  • Biblia handlowca Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży w3

  • Autor: Gitomer Jeffrey
  • Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających...
  • Cena: 69,00 zł


  • Dlaczego Networking Nie Działa I Co Musisz Zrobić By To Zmienić
  • Dlaczego Networking Nie Działa I Co Musisz Zrobić By To Zmienić

  • Autor: Maciej Gnyszka
  • Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 roku w Polsce zaczęła działać BNI - największa organizacja rekomendacji biznesowej na świecie. To właśnie jej przedstawiciele pokazali nam, jak powinien wyglądać współczesny
  • Cena: 39,90 zł


  • Fanatyczne poszukiwania klientów.. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
  • Fanatyczne poszukiwania klientów.. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży

  • Autor: Blount Jeb, Weinberg Mike
  • Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcale nadprzyrodzonymi mocami. Najczęściej jest „jedynie” pracowity,...
  • Cena: 49,00 zł


  • Handlowanie to gra
  • Handlowanie to gra

  • Autor: Jerzy Gut, Wojciech Haman
  • Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy. Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy
  • Cena: 58,50 zł


  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

  • Autor: Horn Sam
  • Jak dotrzeć do ludzi, na których ci zależy? Żyjemy w czasach nadmiaru informacji i ludzie nie poświęcają im już głębszej uwagi. Jeżeli chcesz dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę - nieważne, czy chodzi o bliską ci osobę, czy też o potencjalnego partnera biznesowego. Ludzie nie chcą...
  • Cena: 37,00 zł


  • Jak Być Dobrym Sprzedawcą Zaskakująca Prawda O Wywieraniu Wpływu Na Ludzi
  • Jak Być Dobrym Sprzedawcą Zaskakująca Prawda O Wywieraniu Wpływu Na Ludzi

  • Autor: Daniel H. Pink
  • Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą - a także niespodziewanie przydatną - nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy
  • Cena: 39,00 zł


  • Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży
  • Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży

  • Autor: Hopkins Tom
  • „Tom Hopkins przede wszystkim motywuje... I robi to skutecznie... To jedna z najbardziej użytecznych książek poświęconych sprzedaży.” — „Small Business News” Wbrew pozorom nie tylko handlowiec powinien być biegły w sztuce sprzedaży. Tak naprawdę każdy, kto chce przekonać innych do swoich idei, pomysłów czy opinii, musi nauczyć się sprzedawać
  • Cena: 49,00 zł


  • Jedyny Podręcznik Sprzedaży Jakiego Potrzebujesz
  • Jedyny Podręcznik Sprzedaży Jakiego Potrzebujesz

  • Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży niejest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek,produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka - od sprzedawcy. Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży. NIE jest oparta na wynikach szeroko zakrojonych
  • Cena: 52,60 zł


  • Kocia Sprzedaż Czyli Czego Możemy Nauczyć Się Od Sprytnej Kotki
  • Kocia Sprzedaż Czyli Czego Możemy Nauczyć Się Od Sprytnej Kotki

  • Autor: Arkadiusz Bednarski
  • Arkadiusz Bednarski jest handlowcem. Z natury, praktyki i pasji. Sprzedawaniu poświęcił ponad dwadzieścia lat swego życia, siedemnaście lat szkolenia młodych sprzedawców oraz mnóstwo czasu na pisanie bestsellerowych książek. Wszystkie publikacje tego niezwykłego coacha poruszają ten sam temat, choć każda z nieco innego punktu widzenia. Tym razem autor przyjmuje perspektywę
  • Cena: 39,00 zł


  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż

  • Autor: Robert Zych
  • Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem - tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów...
  • Cena: 69,90 zł


  • Magia Sprzedaży Techniki I Ćwiczenia
  • Magia Sprzedaży Techniki I Ćwiczenia

  • Autor: Robert Grzybek
  • Gdy czytasz tę książkę, po pewnej chwili z lekkim zdumieniem i uśmiechem w kącikach ust stwierdzasz, że przecież to wiesz, że to jest oczywiste. Że do tego, aby sprzedawać, nie są potrzebne egzaltowane rady autorytetów od hipnozy i mowy ciała. Autor połączył ogromne doświadczenie praktyczne z akademickim zacięciem. W efekcie powstała książka o sprzedaży, której...
  • Cena: 39,90 zł



Strona 1 z 4

Zawód handlowca jest jednym z najstarszych w naszych dziejach zawodem. Nie jest więc dla nikogo dziwne, że przez tak długi okres człowiek potrafił doprowadzić techniki sprzedaży, szkolenie w tym zakresie niemal do perfekcji. Wiadome jest również, że każdy sprzedawca pragnie budować trwałe relacje ze swoimi klientami i wzbudzać w nich pełne zaufanie. Procentuje to w przyszłości nie tylko wysoką premią, ale przede wszystkim stałymi dochodami. Wysokie wyniki sprzedażowe, dalekosiężne plany handlowe i zdobywanie ciągle nowych klientów- to zadania i cele ambitnych i lubiących nowe wyzwania handlowców i właścicieli firm. Aby to jednak osiągnąć należy bezustannie poprawiać swoje umiejętności i poszerzać zgromadzoną już wiedzę. Nasza księgarnia ekonomiczna ułatwia to zadanie wszystkim zainteresowanym i zgromadziła na swoim zapleczu wszystkie warte uwagi książki, które z pewnością pomogą w zdobywaniu nowych klientów i poprawią techniki sprzedażowe każdego handlowca.