Tutaj jesteś: Strona główna » biznes » Marketing

Marketing - Księgarnia internetowa.

  • 262 strategie marketingowe
  • 262 strategie marketingowe

  • Autor: Tomasz Bury
  • "W książce opisałem 262 pomysły na reklamę, budowanie dobrych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaży, które możesz zrealizować samodzielnie i bardzo niskim kosztem! Nauczę Cię projektować kreatywne strategie marketingowe oraz szczegółowo omówię niestandardowe pomysły, dzięki którym zaskoczysz rynek i zawsze będziesz o krok przed konkurencją. Udowodnię...
  • Cena: 39,90 zł


  • Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
  • Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

  • Autor: Sznajder Andrzej
  • Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty...
  • Cena: 59,00 zł


  • Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki
  • Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki

  • Autor: Jolanta Szymkowska-Bartyzel
  • Książka jest poświęcona komunikatom reklamowym wykorzystującym mity i motywy kulturowe Stanów Zjednoczonych w celu wywołania u odbiorców zachowań rynkowych. Reklama jest dziś nie tylko istotnym elementem mechanizmu rynkowego, ale także poprzez swą nachalną wszechobecność współtworzy nasz krajobraz semiotyczny, stając się ważnym czynnikiem kulturotwórczym
  • Cena: 43,80 zł


  • Analiza klienta
  • Analiza klienta

  • Autor: prof. dr hab. Małgorzata Rószkiewicz
  • Największą wartością firmy są jej klienci. Minęły czasy, kiedy dominował marketing masowy nakierowany na działania ATL. Obecnie dzięki rozwojowi technologicznemu mamy możliwość szerszej realizacji działań dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta. Prowadzenie działań na rynkach nasyconych sprawia, że szczególnie bolesna jest utrata klienta z powodu braku...
  • Cena: 61,00 zł


  • Aukcje internetowe... i co dalej?
  • Aukcje internetowe... i co dalej?

  • Autor: Wojciech Cywiński
  • Z roku na rok coraz więcej osób kupuje w internecie.Czy wiesz, jak do nich dotrzeć i wykorzystać swoją szansę?Liczba internautów dokonujących zakupów w sieci rośnie z roku na rok. W Polsce apogeum tego procesu zostanie osiągnięte według szacunków za jakieś 5-10 lat, kiedy to praktycznie 100% społeczeństwa będzie miało dostęp do internetu (w Norwegii ten poziom...
  • Cena: 31,90 zł


  • Badania Marketingowe Metody Techniki I Obszary Aplikacji Na Współczesnym Rynku
  • Badania Marketingowe Metody Techniki I Obszary Aplikacji Na Współczesnym Rynku

  • Autor: Opracowanie zbiorowe
  • Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej "Badania marketingowe. Teoria i praktyka". W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw
  • Cena: 99,00 zł


  • Badania marketingowe. Podstawy metodyczne
  • Badania marketingowe. Podstawy metodyczne

  • Autor: Kaczmarczyk Stanisław
  • Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają...
  • Cena: 69,90 zł


  • Badanie rynkowe po polsku
  • Badanie rynkowe po polsku

  • Autor: Anuszewska Izabella
  • Badania rynkowe - ważny temat dla wszystkich, których losy zawodowe są jakkolwiek związane z marketingiem, reklamą, mediami czy sprzedażą, a także dla absolwentów i studentów nauk społecznych: socjologii, psychologii, ale również politologii i innych kierunków, w tym nauk ekonomicznych i ścisłych. To z grona tych osób najczęściej wywodzą się badacze rynku -...
  • Cena: 53,30 zł


  • Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym
  • Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

  • Autor: Worre Eric
  • Otwórz się na nowe możliwości zawodowe Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i...
  • Cena: 34,90 zł


  • Bądź pro!. 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym
  • Bądź pro!. 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

  • Autor: Worre Eric
  • Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci. Konsumenci coraz...
  • Cena: 29,00 zł


  • Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0
  • Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0

  • Autor: Tasner Michael
  • Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała? Mylisz się, ona dopiero się rozkręca... Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym. Świat rządzony przez smartfony, Symbian, BlackBerry, AndroidJak...
  • Cena: 49,00 zł


  • Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki
  • Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki

  • Autor: Kall Jacek
  • Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii...
  • Cena: 59,00 zł


  • Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka
  • Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka

  • Autor: Dobiegała-Korona Barbara
  • Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie - jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość...
  • Cena: 72,70 zł


  • Budowanie mikrousług
  • Budowanie mikrousług

  • Autor: Sam Newman
  • Wykorzystaj potencjał architektury usług! Architektura mikrousług to sposób na odejście od dużych, monolitycznych aplikacji. Wyspecjalizowane usługi realizujące konkretne zadania i komunikujące się z otoczeniem pozwalają na lepsze zapanowanie nad kodem, są łatwiejsze do przetestowania oraz bardziej elastyczne. Jednak oprócz zalet mają też wady. Sięgnij po tę książkę...
  • Cena: 59,00 zł



Strona 1 z 15

W dzisiejszym świecie słowo marketing łączy się z prowadzeniem działalności i to dzięki niemu biznes może się rozkręcić. Wpływanie na klienta, usiłowanie zaspokojenia jego potrzeb, dostosowanie swojej firmy do zmieniającego się zapotrzebowania na rynku oraz umiejętne nakłanianie klienta do na przykład zakupu - to umiejętności pożądane obecnie w każdej firmie. Aby móc bliżej poznać mechanizm działania sprzedaży księgarnia ekonomiczna wychodzi nam na przeciw i daje możliwość zaopatrzenia się w niezbędną literaturę na tematy związane bezpośrednio z handlem, sprzedażą. Książki takie jak "Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie" czy "Bez osobowości. Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują" dadzą nam możliwość przyswojenia odpowiedniej wiedzy oraz nauczą jak skutecznie wdrożyć różne metody, by rozkręcić własną firmę lub zwiększyć jej obroty, a także być liderem na rynku.