Tutaj jesteś: Strona główna » biznes » Zarządzanie

Zarządzanie - Księgarnia internetowa.

  • 15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?
  • 15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?

  • Autor: Kevin Kruse
  • Każdy z nas ma jednakową ilość czasu na dobę: 1440 minut. Ani więcej, ani mniej. Nie można pożyczyć ani dokupić brakującego czasu. To właśnie on jest najcenniejszym zasobem, dlatego warto nauczyć się nim właściwie gospodarować. Żadnej z utraconych, bezcennych minut nie można odzyskać. Wielu z nas stosuje zasady zawarte w poradnikach zarządzania czasem, lecz...
  • Cena: 37,00 zł


  • 30 minut nauki zarządzania czasem
  • 30 minut nauki zarządzania czasem

  • Autor: Anette Labaek-Noeller, Horst Muller, Lothar J. Seiwert
  • Przeraża cię zwykły terminarz lub kalendarz? Ułożony od A do Z plan dnia jest dla ciebie czystą teorią? Witaj w klubie ludzi chaotycznych, czyli takich, którzy nie potrafią zarządzać własnym czasem! Ta książeczka przedstawia przede wszystkim metody organizacji czasu dla ludzi, u których dominuje prawa półkula mózgu, czyli takich, którzy myślą raczej obrazami...
  • Cena: 17,00 zł


  • 5 języków doceniania w miejscu pracy. Wzmacnianie organizacji przez inspirowanie ludzi
  • 5 języków doceniania w miejscu pracy. Wzmacnianie organizacji przez inspirowanie ludzi

  • Autor: Chapman Gary D., White Paul E.
  • Doceniasz swoich współpracowników. Ale czy oni czują się docenieni? Obecnie kluczową sprawą w miejscu pracy jest sprawienie, aby pracowni-cy czuli się cenieni. Jest to jednak wyzwanie, jeśli ty i twoi pracownicy komunikujecie docenianie w różny sposób. Dr Gary Chapman i dr Paul White pomogą ci: - zwiększyć lojalność i zmniejszyć rotację wśród twoich pracowników...
  • Cena: 42,00 zł


  • 70 minut na godzinę. Fenomen czasu
  • 70 minut na godzinę. Fenomen czasu

  • Autor: Hammond Claudia
  • Dlaczego czas zwalnia, kiedy się boimy? Czemu życie nabiera tempa, w miarę jak się starzejemy? Jaką niezwykłą umiejętność mają szczupli młodzi mężczyźni? Ile trwa moment? Na czym polega paradoks wakacyjny? W jaki sposób pokonać monotonię? Kiedy będą możliwe podróże w czasie? Czy kiedykolwiek próbowaliście spędzić dzień bez patrzenia na zegarek?...
  • Cena: 39,90 zł


  • Agora interesów. G20 i wyłanianie się globalnego zarządzania
  • Agora interesów. G20 i wyłanianie się globalnego zarządzania

  • Autor: Rewizorski Marek
  • W książce dokonano analizy funkcjonowania G20 na poziomie przywódców państw jako relatywnie nowego, istniejącego od 2008 roku, klubu współpracy międzynarodowej, będącego zarazem systemowym centrum globalnej sieci powiązań. Signum specificum grupy jest umiejętność łączenia się i wspólnego działania przez państwa na różnych poziomach, co stanowi zmianę jakościową...
  • Cena: 67,70 zł


  • AHP - ANALITYCZNY PROCES HIERARCHICZNY.. BUDOWA I ANALIZA MODELI DECYZYJNYCH KROK PO KROKU.
  • AHP - ANALITYCZNY PROCES HIERARCHICZNY.. BUDOWA I ANALIZA MODELI DECYZYJNYCH KROK PO KROKU.

  • Autor: Prusak Anna
  • Metody AHP/ANP - w języku polskim znane jako analityczny proces hierarchiczny, hierarchiczna analiza procesu lub analiza hierarchiczna procesu (ang. Analytic Hierarchy Process) oraz analityczny proces sieciowy (ang. Analytic Network Process) - zostały zaproponowane w latach siedemdziesiątych XX wieku przez amerykańskiego matematyka Thomasa L. Saaty'ego, profesora Uniwersytetu...
  • Cena: 69,00 zł


  • Alfabet zarządzania projektami
  • Alfabet zarządzania projektami

  • Autor: Kopczewski Michał
  • Zaprojektuj sukces! Diabeł tkwi w projekcie. Nie sztuką jest określić cel firmy, skonstruować strategię ekspansji na rynku czy też przygotować plany rozwoju. Prawdziwym wyczynem jest te zadania faktycznie zrealizować! Projekt -- w przeciwieństwie do bieżącej działalności zarówno dużych korporacji, jak i kilkuosobowych przedsiębiorstw -- wymaga szczególnego, zorientowanego...
  • Cena: 39,00 zł


  • Analiza Strategiczna Przedsiębiorstwa
  • Analiza Strategiczna Przedsiębiorstwa

  • Autor: Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska
  • W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej - najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej...
  • Cena: 59,90 zł


  • Analizowanie danych jakościowych
  • Analizowanie danych jakościowych

  • Autor: Gribbs Graham
  • Przygotowanie materiału do analizy w formie dokumentów tekstowych to etap każdego badania jakościowego. Graham Gibbs w praktyczny sposób omawia podstawowe strategie analityczne, skupiając się na trzech wątkach: kodowaniu i kategoryzowaniu danych, analizie narracji i biografii oraz wykorzystaniu dostępnych programów komuterowych do wspomagania analizy jakościowej (Atlas
  • Cena: 49,00 zł


  • Anatomia bezpieczeństwa
  • Anatomia bezpieczeństwa

  • Autor: Gołębiewski Jan
  • Na przełomie dwóch ostatnich dekad XX wieku w Europie zachodziły wydarzenia, które miały istotny wpływ na kształtowanie bezpieczeństwa. Społeczność międzynarodowa wiązała z nimi nadzieje na szczęśliwsze i bezpieczniejsze życie. Okazało się jednak, że zarówno owe nadzieje, jak i początkowy zachwyt, wynikający z tempa zachodzących zmian, niekoniecznie znajdowały...
  • Cena: 62,70 zł


  • Architektura Korporacyjna Jako Strategia
  • Architektura Korporacyjna Jako Strategia

  • Autor: David C. Robertson, Jeanne W. Ross, Peter Weill
  • W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT. Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak: - Ocenić aktualną architekturę korporacyjną...
  • Cena: 59,00 zł



Strona 1 z 42

Sprawne działanie organizacji lub firmy to złożony proces składający się z wielu mniejszych i większych czynników. Jednak podstawowym działaniem, który łączy wszystkie poszczególne czynniki jest zarządzanie w przedsiębiorstwie. Polega ono na kierowaniu podwładnymi w taki sposób, aby osiągnąć odpowiednie, wyznaczone cele. Jednakże kierowanie ludźmi to prawdziwa sztuka, która wymaga odpowiedniej postawy, charyzmy i umiejętności. Efektywność tego procesu zapewnia maksymalizację zysku przy minimalizacji nakładu, czyli dokładnie to czego pragnie każdy przedsiębiorca. Aby jednak móc mówić o skutecznym zarządzaniu innymi należy doskonale umieć zarządzać samym sobą i być wzorem dla wszystkich pozostałych pracowników, a wszystko to w oparciu o znajomość predyspozycji, motywacji, kompetencji ludzi, siebie i podstawowych zasad zarządzania, które nasza księgarnia internetowa ekonomiczna zebrała we wszystkich książkach specjalnie przygotowanych dla przyszłych i teraźniejszych managerów firm zarówno tych małych jak i większych korporacji.