Tutaj jesteś: Strona główna » biznes » Podręczniki ekonomii menedżerskiej

Podręczniki ekonomii menedżerskiej - Księgarnia internetowa.

  • 200 odpowiedzi na pytania z marketingu
  • 200 odpowiedzi na pytania z marketingu

  • Autor: Wojciechowski Tadeusz
  • prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski: Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związanej z nim logistyki i zarządzania marketingowo-logistycznego, tj. formę pytań i odpowiedzi. Książka ma charakter praktyczny...
  • Cena: 57,70 zł


  • 262 strategie marketingowe
  • 262 strategie marketingowe

  • Autor: Tomasz Bury
  • "W książce opisałem 262 pomysły na reklamę, budowanie dobrych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaży, które możesz zrealizować samodzielnie i bardzo niskim kosztem! Nauczę Cię projektować kreatywne strategie marketingowe oraz szczegółowo omówię niestandardowe pomysły, dzięki którym zaskoczysz rynek i zawsze będziesz o krok przed konkurencją. Udowodnię...
  • Cena: 39,90 zł


  • Adekwatność kapitałowa banków. Standardy regulacyjne
  • Adekwatność kapitałowa banków. Standardy regulacyjne

  • Autor: Koleśnik Jan
  • Autor publikacji porusza aktualną i niezwykle istotną problematykę zmian w zakresie pomiaru adekwatności kapitałowej banków, wynikających z wejścia w życie od 1 stycznia 2014 r. unijnego pakietu regulacji CRD IV, stanowiącego m.in. podstawę licencjonowania oraz nadzorowania działalności bankowej na terenie Unii Europejskiej. Książka koncentruje się na czterech kluczowych...
  • Cena: 45,70 zł


  • Agrobiznes. Wydanie 2 zmienione i rozszerzone
  • Agrobiznes. Wydanie 2 zmienione i rozszerzone

  • Autor: Kapusta Franciszek
  • W pracy (wydanie 2 zmienione i rozszerzone) przedstawiono współczesną koncepcję agrobiznesu, czym jest i jaką rolę spełnia w zaspokajaniu potrzeb człowieka. Wyjaśniono również różnicę między agrobiznesem i gospodarką żywnościową. Dokonano aktualizacji zagadnień naukowych oraz informacji z zakresu organizacji agrobiznesu. Rozważania w pracy otwiera rozdział...
  • Cena: 57,70 zł


  • Aktualne Wyzwania Zarządzania I Ekonomii
  • Aktualne Wyzwania Zarządzania I Ekonomii

  • Autor: Opracowanie zbiorowe
  • Wśród naukowców zajmujących się zarządzaniem i ekonomią znaczącą rolę zaczęła ostatnio odgrywać grupa wyróżniająca się młodością, ambicją, skłonnością do przekraczania barier, pomysłowością. Są to doktoranci. Dwadzieścia artykułów zawartych w publikacji to wybrane teksty zgłoszone na I Ogólnopolską Konferencję Doktorantów, zorganizowaną przez...
  • Cena: 55,00 zł


  • Aktywność innowacyjna. małych i średnich przedsiębiorstw Pomorza i Kujaw
  • Aktywność innowacyjna. małych i średnich przedsiębiorstw Pomorza i Kujaw

  • Autor: Haffer Mirosław, Haffer Rafał (red.)
  • Mechanizmy wspierające powstawanie innowacji oraz ich wpływ na rozwój gospodarki są coraz częściej rozpatrywane na poziomie regionalnym. Właściwa realizacja zadań związanych ze wspieraniem innowacji nie byłaby w pełni możliwa bez badań, dostarczających danych na temat regionalnych uwarunkowań działalności innowacyjnej. Publikacja jest ciekawym opracowaniem przedstawiającym...
  • Cena: 35,30 zł


  • Aktywność Marketingowa Małych I Średnich Przedsiębiorstw
  • Aktywność Marketingowa Małych I Średnich Przedsiębiorstw

  • Autor: Stanisław Ślusarczyk
  • Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w fi rmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich fi rmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia...
  • Cena: 29,90 zł


  • Amerykańscy Marzyciele Jak Lewica Zmieniła Amerykę
  • Amerykańscy Marzyciele Jak Lewica Zmieniła Amerykę

  • Autor: Michael Kazin
  • Książka Michaela Kazina to historia lewicy w Ameryce, prawie zupełnie nieznana w Polsce. Autor w przystępny sposób opowiada, jak "amerykańscy marzyciele" zmienili swój kraj. John Brown i abolicjoniści, Emma Goldman i sufrażystki, Eugene Debs i populiści, Martin Luther King i ruch praw obywatelskich, Allen Ginsberg i Nowa Lewica, Naomi Klein i alterglobaliści - ideały...
  • Cena: 49,90 zł


  • Analiza Biznesowa Praktyczne Modelowanie Organizacji
  • Analiza Biznesowa Praktyczne Modelowanie Organizacji

  • Autor: Jarosław Żeliński
  • Analiza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych przez klienta. Zapis przebiegu spotkań, wypunktowanie najważniejszych wymagań stawianych przed oprogramowaniem i prezentacja ich klientowi w formie tabeli to jeszcze nie analiza biznesowa! Wykonawca oprogramowania otrzymuje w ten sposób jedynie...
  • Cena: 39,90 zł


  • Analiza danych jakościowych i symbolicznych z wykorzystaniem programu R
  • Analiza danych jakościowych i symbolicznych z wykorzystaniem programu R

  • Autor: Gatnar Eugeniusz, Walesiak Marek
  • Książka jest monografią poświęcona metodom statystycznej analizy danych jakościowych, nazywanych bardziej precyzyjnie danymi niemetrycznymi, oraz danych symbolicznych o bardziej złożonej strukturze. Ma charakter teoretyczno-empiryczny - poza wyczerpującym omówieniem takich metod, jak: analiza korespondencji, modele logitowe i probitowe, analiza wariancji, modele klas ukrytych...
  • Cena: 54,70 zł


  • Analiza ekonomiczna w polityce publicznej
  • Analiza ekonomiczna w polityce publicznej

  • Książka ta stanowi znakomite wprowadzenie do ekonomicznej analizy polityk publicznych. Opisanie skomplikowanych pojęć teorii ekonomicznej w języku debaty publicznej okazuje się niezwykle trudne. To, co się przebija, częściej przypomina religię niż naukę. Zebrane w tym tomie teksty umożliwiają głębsze zrozumienie tego, jak narzędzia analizy ekonomicznej są stosowane...
  • Cena: 32,60 zł



Strona 1 z 61