Tutaj jesteś: Strona główna » biznes » Szkolenia, prezentacje

Szkolenia, prezentacje - Księgarnia internetowa.

  • e-learning nauka na odległość
  • e-learning nauka na odległość

  • Autor: Alan Clarce
  • Rosnące zainteresowanie nowymi formami edukacji, wykorzystującymi do przekazywania i pozyskiwania wiedzy nowoczesne, elektroniczne środki techniczne, skłoniło nas do wydania niniejszej publikacji napisanej przez Alana Clarke'a, doświadczonego specjalistę z brytyjskiego Narodowego Instytutu NIACE. Autor, prowadząc badania i wdrożenia wielu systemów, pełni jednocześnie...
  • Cena: 45,20 zł


  • Gry szkoleniowe, materiały dla trenerów. Zestaw 2
  • Gry szkoleniowe, materiały dla trenerów. Zestaw 2

  • Autor: Andy Kirby
  • Proponowane gry są doskonałym uzupełnieniem wszelkiego rodzaju programów szkoleniowych, a ich celem jest skupienie uwagi uczestników na temacie zajęć i zainteresowanie nim oraz rozwijanie różnego typu umiejętności. Wśród gier przedstawionych w zbiorze znajdują się zarówno pobudzające, jak i gry bezpośrednio wspomagające rozwój kwalifikacji zawodowych. Autor dokonuje...
  • Cena: 261,10 zł


  • Idealna prezentacja krok po kroku
  • Idealna prezentacja krok po kroku

  • Autor: Bucki Piotr
  • Wskazówki merytoryczne bazujące na najnowszych badaniach i sprawdzone ćwiczenia wzmacniające motywację, siłę woli i budowanie nawyków. Dla wszystkich tych, którzy chcą nie tylko odnaleźć iskrę motywacji, ale także podtrzymać dobre nawyki i wytrwać w postanowieniach Praktyczny poradnik, pozwalający w krótkim czasie nauczyć się tworzenia skutecznych prezentacji
  • Cena: 25,00 zł


  • Komercjalizacja innowacji. Zarządzanie projektami i finansowanie
  • Komercjalizacja innowacji. Zarządzanie projektami i finansowanie

  • Autor: Bolek Cezary, Bolek Monika
  • W prezentowanej książce autorzy przedstawiają problemy związane z innowacjami w obszarze prac badawczo-rozwojowych, wdrożeniami i komercjalizacją w kontekście zarządzania projektami, finansowania i oceny efektów tych działań. Wdrożenia i komercjalizacja wymagają finansowania tak jak nauka, która w rozwiniętych gospodarkach finansowana jest częściowo przez biznes
  • Cena: 57,70 zł


  • Metafory i analogie w szkoleniach
  • Metafory i analogie w szkoleniach

  • Autor: Fortuna Paweł, Urban Mirosław
  • Autorzy, czerpiąc z osiągnięć współczesnej psychologii i własnych doświadczeń, przekonują, że metafory i analogie mogą się stać narzędziami, które zwiększą skuteczność każdego trenera. Wyjaśniają, jak je dobierać, i opisują oparte na nich klasyczne i niestandardowe metody. Tłumaczą, w jaki sposób metafory i analogie mogą wspomóc realizację celów szkolenia
  • Cena: 29,90 zł


  • Metody aktywizujące w szkoleniach w.2 2016
  • Metody aktywizujące w szkoleniach w.2 2016

  • Autor: Biech Elaine, Silberman Mel
  • Książka zawiera skuteczne metody szkoleniowe polegające na uczeniu się przez działanie. W zaproponowanych ćwiczeniach przedstawiono różnorodne tematy szkoleniowe, które można dostosować do potrzeb rozmaitych grup i rodzajów szkoleń. Najnowsze, uaktualnione wydanie książki uwzględnia specyficzne wyzwania dzisiejszego środowiska pracy. Oprócz kompleksowego...
  • Cena: 99,00 zł


  • Mistrzowskie prezentacje. Slajdowy poradnik mówcy doskonałego
  • Mistrzowskie prezentacje. Slajdowy poradnik mówcy doskonałego

  • Autor: Rzędowska Agata, Rzędowski Jerzy
  • Slajdy wypełnione tekstem w punktach. Nieczytelne wykresy. „Śmieszne” obrazki ukradzione z Google. Na końcu slajd „Dziękuję za uwagę”. Brr... Czy z tym kojarzy Ci się słowo „prezentacja”? Może być inaczej! Prezentacja może być naprawdę multi-medialna. Może wspierać mówcę obrazami, a słuchaczom ułatwiać zapamiętanie. „Może” — tak, to zależy...
  • Cena: 39,90 zł


  • Mów I Bogać Się Czyli Jak Stać Się Bogatym Bez Kapitału
  • Mów I Bogać Się Czyli Jak Stać Się Bogatym Bez Kapitału

  • Autor: Ron Holland
  • Autor wprowadza nas w tajniki swojej teorii sukcesu, której tajemnica tkwi w opanowaniu umiejętności rozmawiania z ludźmi. "Mów i bogać się" jest jednocześnie poradnikiem, pomagającym wypracować w sobie metody działania, pomocne w odkrywaniu dróg osiągania sukcesu. Holland potwierdza, że: "myśl", "mów", "działaj", tworzą jedność, będąc?? podstawą powodzenia.
  • Cena: 39,00 zł


  • Multimedia w biznesie
  • Multimedia w biznesie

  • Autor: Szewczyk Agnieszka (red.)
  • W książce omówiono istotę multimediów, składniki tego pojęcia (tekst, dźwięk, grafikę, animację i wideo), ich genezę, historię i typy, a także niezbędne urządzenia i instalacje. Wskazano na rolę poszczególnych elementów i technik w przekazie multimedialnym, szczególną uwagę poświęcając możliwościom zastosowań technologii multimedialnych. Problem przeanalizowano...
  • Cena: 44,70 zł


  • Niekonwencjonalne metody szkoleniowe
  • Niekonwencjonalne metody szkoleniowe

  • Autor: Urban Mirosław
  • Mirosław Urban prezentuje w swojej książce nowatorskie metody pracy z grupą. Tłumaczy, jak efektywnie wykorzystać potencjał słuchaczy w trakcie szkoleń i jak zachęcić ich do aktywnego uczestnictwa. W kolejnych rozdziałach opisuje różne techniki pracy z ciałem i głosem. Podpowiada również, jak wykorzystać ekspresję twórczą uczestników. Opis każdej metody...
  • Cena: 31,60 zł


  • Projektowanie efektywnych szkoleń. Learning Battle Cards
  • Projektowanie efektywnych szkoleń. Learning Battle Cards

  • Autor: Czernecka Małgorzata, Hyla Marek, Łais Sławomir
  • Projektowanie efektywnych szkoleń to jedyna publikacja na rynku ukazująca w nowoczesny, skondensowany i praktyczny sposób bogactwo metod, jakimi dysponuje organizacja podczas projektowania procesów rozwojowych dla swych pracowników. Koncepcja Learning Battle Cards jest rezultatem współpracy trojga autorów od wielu lat działających na rynku usług szkoleniowych i...
  • Cena: 449,00 zł


  • Prowadzenie zebrań i prezentacji. Jak usprawnić komuniakację jak zaktywizować uczestników
  • Prowadzenie zebrań i prezentacji. Jak usprawnić komuniakację jak zaktywizować uczestników

  • Autor: Hoffnamm Klaus
  • Prowadzenie zebrań Menedżer powinien sprawnie organizować komunikację podlegającego mu zespołu. Jednym z podstawowych elementów tej komunikacji są zebrania. Jak je dobrze prowadzić? Menedżer powinien sprawnie organizować komunikację podlegającego mu zespołu. Jednym z podstawowych elementów tej komunikacji są zebrania. Szef zespołu zadaniowego, samodzielnego...
  • Cena: 13,60 zł


  • Przygotowanie szkolenia
  • Przygotowanie szkolenia

  • Autor: Fortuna Paweł, Łaguna Mariola
  • Mariola Łaguna i Paweł Fortuna w przystępny sposób wyjaśniają, czym jest szkolenie i jak je zorganizować w taki sposób, aby uczestnicy odnieśli jak najwięcej korzyści. Omawiają rodzaje szkoleń, analizę potrzeb szkoleniowych, działania rekrutacyjne, wybór miejsca szkoleń, dobór trenerów i najbardziej efektywne działania promocyjne oraz metody oceny zajęć
  • Cena: 29,90 zł



Strona 1 z 2

W księgarni ekonomicznej znajdziesz wiele doskonałych pozycji poświęconych tematyce takiej, jak szkolenia, prezentacje. W naszej ofercie posiadamy książki, dzięki którym poszerzysz swoją wiedzę o metodach prowadzenia szkoleń oraz poznasz sposoby oceny ich efektywności. Niezastąpione mogą okazać się dla Ciebie także, dostępne w księgarni ekonomicznej, publikacje zawierające zestawy gier szkoleniowych, które stymulują zmianę zachowań i postaw oraz wspomagają aktywne uczenie się. Jeśli spotkania w Twojej firmie są trudne i bezowocne, z pewnością docenisz wiedzę zawartą w książkach o twórczym i efektywnym prowadzeniu zebrań. W naszej księgarni znajdziesz pozycje traktujące o aktywizacji uczestników spotkań oraz o tym, jak być skutecznym prezenterem. W przygotowywaniu wystąpień pomogą Ci publikacje o dobrym organizowaniu prezentacji oraz sprawnym ich prowadzeniu. Wychodzimy naprzeciw Twoim oczekiwaniom i zapewniamy możliwość szybkiego i wygodnego osobistego odbioru książek, które oferuje księgarnia ekonomiczna jeśli tylko Warszawa jest miastem, w którym możesz się do nas zgłosić.