Tutaj jesteś: Strona główna » biznes » Psychologia biznesu

Psychologia biznesu - Księgarnia internetowa.

  • Bomba. Alfabet polskiego szołbiznesu
  • Bomba. Alfabet polskiego szołbiznesu

  • Autor: Korwin-Piotrowska Karolina
  • "Bomba" to subiektywny portret ludzi i zjawisk znanych pod wspólną nazwą "polski szołbiznes". Korwin-Piotrowska błyskotliwie punktuje pustkę i bufonowatość polskich celebrytów, ale też docenia rangę wielu artystów. Nie wali na ślepo, ale jeśli już bije, to boleśnie. Wielu osobom bardzo zależało, żeby "Bomba" nie powstała, ale ona już jest i tyka... Kto się...
  • Cena: 40,30 zł


  • Inspirująca Komunikacja
  • Inspirująca Komunikacja

  • Autor: Kevin Murray
  • Kevin Murray jest coachem elity brytyjskich przedsiębiorców i top managerów. Specjalizuje się w zarządzaniu reputacją i osobistą marką w komunikacji i przywództwie. Jego książki: "Język Liderów" (Language of Leaders, 2012) i "Inspirująca komunikacja" (Communicate to inspire, 2014) stają się bestsellerami i są właśnie tłumaczone na wiele języków. W Polsce wydajemy...
  • Cena: 59,00 zł


  • INWESTOWANIE EMOCJONALNE I TECHNICZNE
  • INWESTOWANIE EMOCJONALNE I TECHNICZNE

  • Autor: Andrzej Fierla, red. Agata Adamska
  • Inwestycje w pasje, czyli w różnorodne aktywa emocjonalne i w akcje spółek odpowiedzialnych społecznie oraz wykorzystanie analizy technicznej w celu identyfikacji trendów rynkowych i budowania na tej podstawie systemu transakcyjnego to zagadnienia podjęte w tej, czwartej już, książce z serii "Inwestowanie". Zaprezentowano w niej szerokie spectrum zagadnień, które łączy...
  • Cena: 51,70 zł


  • Jak ubrać się do pracy? Biznesowy dress code...
  • Jak ubrać się do pracy? Biznesowy dress code...

  • Autor: Aleksandra Frątczak-Biś
  • Jak ubrać się do pracy? Biznesowy dress code dla kobiet to poradnik dla kobiety, która świadoma jest zasady: Jak Cię widzą, tak Ci płacą. Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się, jak Twój ubiór wpływa na Twoje zarobki? W jaki sposób, to jak się prezentujesz może pomóc Ci w karierze, a w niektórych przypadkach wręcz jej zaszkodzić? Czy wiesz, że Twój wizerunek ZNACZĄCO...
  • Cena: 41,60 zł


  • Jak ziemiankowie robili biznes w Polsce
  • Jak ziemiankowie robili biznes w Polsce

  • Autor: Kałowska Grażyna
  • Trzy nowelki Grażyny Kałowskiej śmiało i odważnie odsłaniają współczesne bolączki Polaków. Sieci biznesowe, korupcja, czy powrót do systemu monarszego. Nic tu nie jest jednoznaczne, zaś każda opowiastka w zaskakujący sposób ukazuje ludzką naiwność, żądzę pieniądza, czy pełną kastę władzy, byleby tylko mieć nad wszystkim kontrolę i wgląd w każdą dziedzinę życia.
  • Cena: 25,00 zł


  • Kształtowanie modeli biznesu w procesi kreacji wartości przedsiębiorstw
  • Kształtowanie modeli biznesu w procesi kreacji wartości przedsiębiorstw

  • Autor: Jabłoński Marek
  • Głównym celem książki jest dokonanie oceny kształtowania modeli biznesu przedsiębiorstw sprzyjających kreacji ich wartości. Szeroko zakrojone badania i analizy autora obejmowały spółki notowane na alternatywnym systemie obrotu papierami wartościowymi NewConnect, prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie SA. Rozważania autora skoncentrowane są...
  • Cena: 97,70 zł


  • Mafia 2.0. Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej
  • Mafia 2.0. Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej

  • Autor: Kurowski Wojciech
  • Autor przedstawia proces i proceder kreowania wartości w wyniku cyfrowej komercjalizacji działalności przestępczej. Sprawcy takich czynów najczęściej wykorzystują do działań przestępczych legalne podmioty gospodarcze. Odbywa się to pod pozorem legalnej działalności gospodarczej, np. normalnych operacji bankowych, gospodarczych, czy handlowych. Dr W. Kurowski poszukuje...
  • Cena: 59,90 zł


  • Model biznesu. Nowe myślenie strategiczne
  • Model biznesu. Nowe myślenie strategiczne

  • Autor: Duczkowska-Małysz Katarzyna, Duczkowska-Piasecka Małgorzata (red
  • Książka wprowadza model biznesu jako konstrukcję organizacyjno-zarządczą do podejścia strategicznego w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Nowe podejście strategiczne sugeruje, że model biznesu jest koncepcją pozwalającą na zintegrowany proces zarządzania, uwzględniający decyzje operacyjne i strategiczne w istniejących warunkach turbulencji, rosnącej konkurencji i rozwoju...
  • Cena: 60,70 zł


  • Myślenie wizualne w biznesie. Ty też potrafisz rysować
  • Myślenie wizualne w biznesie. Ty też potrafisz rysować

  • Autor: Jóźwik Karolina
  • Występujesz publicznie, robisz dużo prezentacji, często prowadzisz spotkania biznesowe? Jesteś coachem, mówcą, a może studentem, który dużo notuje? Ta książka jest właśnie dla ciebie! Uchwyć swoje myślenie wizualnie, naucz się jaśniej przedstawiać najważniejsze informacje. Autorzy pokazują, jak włączyć techniki wizualizacji rysunkowej w proces tworzenia...
  • Cena: 57,00 zł


  • Nieświadome Wybory Ukryte Czynniki Wpływające Na Nasze Zachowanie
  • Nieświadome Wybory Ukryte Czynniki Wpływające Na Nasze Zachowanie

  • Autor: Jonah Berger
  • Większości ludzi się wydaje, że ich wybory i zachowania stanowią odzwierciedlenie ich indywidualnych, osobistych gustów i opinii. Masz dzisiaj na sobie tę, a nie inną kurtkę, ponieważ akurat ta ci się podobała. Wybrałeś taki, a nie inny zawód, ponieważ akurat ta praca wydawała ci się interesująca. Wydaje nam się dość oczywiste, że różne życiowe decyzje...
  • Cena: 42,00 zł


  • Obudź w sobie milionera! Manifest bogactwa duchowego
  • Obudź w sobie milionera! Manifest bogactwa duchowego

  • Autor: Joe Vitale
  • Ludzie, którzy zbudowali imperia, odnieśli sukces, zdobyli bogactwo lub sławę, bardzo często zaczynali w biedzie i ciężką pracą uparcie realizowali początkowo niewielkie cele. Ich życie nie różniło się od tego, jakie prowadzi większość z nas – nic nie ułatwiało im trudów dnia codziennego. Mimo to udało im się rozkwitnąć i rozwinąć się. Ich wizje zmieniły...
  • Cena: 39,90 zł


  • Od Dobrego Do Wielkiego Czynniki Trwałego Rozwoju I Zwycięstwa firm
  • Od Dobrego Do Wielkiego Czynniki Trwałego Rozwoju I Zwycięstwa firm

  • Autor: Jim Collins
  • Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA "zarazić" firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? JIM COLLINS wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował taki kod DNA - kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm. W książce Od dobrego do wielkiego omawia 11 przypadków...
  • Cena: 67,00 zł


  • Podatki w świetle finansów behawioralnych. Badania eksperymentalne
  • Podatki w świetle finansów behawioralnych. Badania eksperymentalne

  • Autor: Anna Czarnecka
  • Podatki w świetle finansów behawioralnych. Badania eksperymentalne to publikacja rozprawy doktorskiej, obronionej z wyróżnieniem w 2016 r. na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Czytelnik znajdzie w książce opis teorii podatku – definicje podatku według różnych źródeł, charakterystykę elementów konstrukcji podatku, zasady podatkowe
  • Cena: 49,00 zł


  • Poradnictwo zawodowe. Rozwój zawodowy w ujęciu przekrojowym
  • Poradnictwo zawodowe. Rozwój zawodowy w ujęciu przekrojowym

  • Autor: Duda Wioleta, Kukla Daniel redakcja
  • W publikacji przedstawiono tematykę poradnictwa zawodowego i rozwoju zawodowego, zarówno od strony teorii, jak i praktyki. Zakres przedstawionych refleksji dotyczy aspektów wzajemnych relacji pomiędzy poradnictwem zawodowym a edukacją, rynkiem pracy i projektowaniem ścieżki kariery. Szerokie ujęcie tematyki pozwala na ukazanie znaczenia wsparcia i pomocy doradczej dla...
  • Cena: 97,70 zł



Strona 1 z 2

Każda istniejąca na rynku firma zarówna z obszaru MŚP jak i dużych firm pragnie prężnego rozwoju, sukcesu i grupy niezawodnych pracowników. Aby jednak tego dokonać często trzeba sięgnąć do korzeni i zanurzyć się w dziedziny psychologiczne. W tym celu powstała psychologia biznesu, która gromadzi wiedzę niezbędną do opisu i wyjaśniania funkcjonowania pracowników, ich działań, sposobu motywowania ale również wspomaga sprawność całej organizacji ze szczególnym naciskiem na uwzględnienie sporów komunikacyjnych i ich rozwiązywania. Ponadto obejmuje ona wiedzę przydatną do opisu i wyjaśniania procesów, które zachodzą u odbiorców przekazów reklamowych. Psychologia w biznesie należy do jednej z podstawowych dziedzin psychologii stosowanej, która w szczególny sposób bada zachowanie ludzi w różnych formach działalności biznesowej, oraz dodatkowo wszelkimi procesami zachodzącymi podczas odbierania przez klientów działań marketingowych. Wszelkie te przydatne informacjie i wiedzę, którą należy zgłębiać oferuje księgarnia ekonomiczna Warszawa