Tutaj jesteś: Strona główna » biznes » Telemarketing

Telemarketing - Księgarnia internetowa.

  • Odnieś Sukces W Sprzedaży I Telemarketingu
  • Odnieś Sukces W Sprzedaży I Telemarketingu

  • Autor: Wojciech Chmielewski
  • Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie, zarobki? We wszystkich powyższych kwestiach pomoże Ci ta książka. Jej autor to niekwestionowany autorytet z dziedziny doradztwa...
  • Cena: 49,90 zł


  • Odnieś Sukces W Sprzedaży I Telemarketingu
  • Odnieś Sukces W Sprzedaży I Telemarketingu

  • Autor: Wojciech Chmielewski
  • Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie, zarobki? We wszystkich powyższych kwestiach pomoże Ci ta książka. Jej autor to niekwestionowany autorytet z dziedziny doradztwa...
  • Cena: 39,30 zł


  • Proaktywny telemarketing
  • Proaktywny telemarketing

  • Autor: Walczak Paweł
  • Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie. Słowo "proaktywność" w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowem "przedsiębiorczość". Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne czy właściwe działanie to tylko efekt proaktywności. Zanim bowiem zaczniesz działać czy reagować, zmiana musi nastąpić...
  • Cena: 37,00 zł


  • Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
  • Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

  • Autor: Katarzyna Książkiewicz, Łukasz Jasiński
  • Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić? Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań: Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie? Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania,...
  • Cena: 39,90 zł


  • Techniki skutecznej sprzedaży przez tel i internet
  • Techniki skutecznej sprzedaży przez tel i internet

  • Autor: Dorota Strumińska, Josiane Chriqui Feigon
  • Jesteś telesprzedawcą zawodowcem: działasz na pierwszej linii frontu, w boju o dominację twojej firmy, walcząc o uwagę dzisiejszych zapracowanych i wycofanych klientów. Musisz znaleźć głównych graczy, zyskać ich uwagę w trakcie rozmowy telefonicznej i wymiany e-maili oraz sfinalizować transakcję i to szybko. Treściwy i wszechstronny program inteligentnej i skutecznej...
  • Cena: 43,40 zł


  • Umawianie Spotkań Jak Robić To Swobodnie Efektywnie I Z Klasą
  • Umawianie Spotkań Jak Robić To Swobodnie Efektywnie I Z Klasą

  • Autor: Katarzyna Książkiewicz, Łukasz Jasiński
  • Szybko, szybciej, najszybciej, jak się da. Współczesny świat oszalał na punkcie tempa załatwiania wszelkich spraw. Każda poważna firma posiada swój dział call center, a telemarketerzy dwoją się i troją, by sprostać wymaganiom szefów i klientów. Dlaczego tak potrzebny zawód telemarketera wciąż nie cieszy się należytym uznaniem i zazwyczaj przysparza wykonującym...
  • Cena: 34,90 zł


  • Zakazany Dekalog 10 Grzechów Głównych Telemarketera
  • Zakazany Dekalog 10 Grzechów Głównych Telemarketera

  • Autor: Monika Iwaniec
  • "Wstajesz rano. Poranek niby ładny, ale działasz powoli, bez zapału. Tak jakby mogło to opóźnić ósmą, kiedy sięgniesz po telefon i zadzwonisz do pierwszej osoby z listy. Ale ósma nieubłaganie nadchodzi, więc dzwonisz. Musisz. I słyszysz, że przeszkadzasz komuś, kto chce się zabrać do uczciwej pracy. Po piątym telefonie masz dość, a do końca jeszcze tyle czasu
  • Cena: 39,90 zł



Gdyby nie sprzedaż, wciąż napędzana przez reklamę, nasza ekonomia zatrzymałaby się i stanęła w miejscu. Jeśli światowy przepływ finansów jest zegarkiem, to handel stanowi nakręcający go kluczyk. Pieniądze muszą nieustannie krążyć. Aby ich przepływ nie ustał, należy ciągle dbać o jakość usług handlowych. Najbardziej bazową formą zachęcania klienta do zakupu produktów jest sprzedaż bezpośrednia. Telemarketing to najbardziej podstawowe i bardzo proste, ale też niewiarygodnie skutecznie narzędzie. Sprawnie posługujący się nim sprzedawca potrafi za pomocą paru zdań obudzić u klienta potrzebę posiadania danego produktu. Niektórzy twierdzą, że dobrym sprzedawcą trzeba się urodzić. Że trzeba mieć to coś. Charyzmę, odpowiedni tembr głosu, także specyficzne poczucie misji. Inni z kolei zachęcają do rozwijania swoich umiejętności sprzedażowych za pomocą psychologicznych technik. Powstają dosyć obszerne książki ekonomiczne, poświęcone temu, jak skutecznie przekonać klienta do zakupu.